Aithra Andros

Πολιτική Κρατήσεων

Προκαταβολή

Για την οριστικοποίηση μιας κράτησης ζητείται ευγενικά κατάθεση προκαταβολής, ίσης με το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής, σε άμεσο χρονικό διάστημα. Η εξόφληση του υπολοίπου γίνεται στο τέλος της διαμονής.
Σε περίπτωση που η προκαταβολή δεν κατατεθεί εντός του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, η κράτηση θεωρείται άκυρη.

Ώρα διάθεσης δωματίου και αναχώρησης

Η ώρα διάθεσης του δωματίου στον πελάτη ξεκινά στις 14.00. Η ημέρα άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο, ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης.
Η αναχώρηση από το χώρο πρέπει να έχει γίνει μέχρι τις 12.00. Σε περίπτωση δυνατότητας παραμονής ως τις 18.00, καταβάλλεται το 50 % της ημερήσιας χρέωσης, ενώ για παραμονή περα από τις 18.00, καταβάλλεται ολόκληρο το ποσό.

Παράταση διαμονής

Σε περίπτωση ενδιαφέροντος για παράταση της διαμονής, πριν την άφιξη, θα πρέπει να υπάρχει έγκαιρη επικοινωνία. Για παράταση της διαμονής, κατά τη διάρκεια της παραμονής, δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η παραμονή στον ίδιο χώρο.

Πρόωρη αναχώρηση

Σε περίπτωση περιορισμού της διάρκειας της διαμονής, ο πελάτης επιβαρύνεται με το 50% της συνολικής χρέωσης των διανυκτερεύσεων που ακυρώνει.

Μη εμφάνιση

Σε περίπτωση μη εμφάνισης, ενώ έχει κατατεθεί προκαταβολή, το δωμάτιο παραμένει στη διάθεση του πελάτη μέχρι την επόμενη μέρα στις 12.00 το μεσημερι. Αν ο πελάτης δεν εμφανιστει, χρεώνεται αποζημίωση ίση με το 50 % του συνολικού ποσού των υπολοίπων διανυκτερεύσεων.

Ακύρωση κράτησης

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης 21 μέρες πριν την άφιξη, συνεπάγεται επιστροφή ολόκληρης της προκαταβολής. Ακύρωση της κράτησης 21 ως 15 ημέρες πριν την άφιξη, συνεπάγεται χρέωση του 50% του συνολικού κόστους της συμφωνημένης διαμονής. Ακύρωση της κράτησης 14 ημέρες πριν την άφιξη, συνεπάγεται χρέωση όλου του κόστους της διαμονής.

Βλάβες – ζημιές

Για κάθε βλάβη ή ζημία που έγινε στο χώρο και οφείλεται στον πελάτη ή σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο για το οποίο ευθύνονται, είναι υπεύθυνοι οι πελάτες (θραύση υαλικών, ειδών υγιεινής, βλάβες στα έπιπλα, στα λινά).
Ο ξενώνας απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη σε περιπτώσεις ζημίας ή απώλειας αντικειμένων που φέρουν οι επισκέπτες, ή τα πρόσωπα για τα οποία είναι υπεύθυνοι οι ίδιοι, καθώς και σε περιπτώσεις που η βλάβη, η καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανωτέρα βια, όπως σεισμό πυρκαγιά κτλ ή ιδιάζουσες συνθήκες